Die Nimmereindigende Storie

Op hierdie bladsy wil ek hĂȘ ons moet almal saamskryf aan 'n storie. Ons maak dit op soos ons gaan. Skryf enigiets wat jy dink inpas by die storielyn so ver, en maak 'n wending as jy wil. Kom loer later hoe ander die storie verder gevat het en las weer aan. Kom ons kyk hoe dit gaan.

My Photo
Name:
Location: Pietersburg, Limpopo, South Africa

Ek probeer twee blogs aan die gang hou. Die eerste is Die Herder, wat jou basies dagboek-tipe ding is en waar ek uitwei op dinge wat ons doen en sien. Ons praat oor alles war real is. Op Nimmereindigende Storie probeer ek mense sover kry om te help aan 'n in-situ storie. Ons maak dit op soos ons gaan. Elke persoon kan lees en byskryf en maak met die storie soos hy of sy wil. Dalk draai dit goed uit, dalk is dit kettings en kettings onsamehangende onsin. Kom ons kyk.

Monday, July 24, 2006

Hoofstuk 6 (author W. Espag)

Willie slaan in een atletiese sprong sy kar deur toe, en maak 'n geestelike sprong na die lig toe. Met 'n slinkse rol-beweging is hy deur die stoep, waar verligting hom toewag aan die anderkant van 'n hout deur. Hy klop inderhaas teen die deur, (miskien sou dit 'n beter idee gewees het om eers vir Tommie te bel en hom te noodsaak om die deur vir hom oop te los.)

Hy hoor die geruis van vere, twee pare voete wat net-net grond vat, in haas om sy nimmereindigende liefde uit te deel. Rambo is oppad, en Rambo worrie nie veel oor teer nie, dit doen Willie sommer van self met sy Texan plain cigarette... Rambo, veer net 'n persoon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home