Die Nimmereindigende Storie

Op hierdie bladsy wil ek hĂȘ ons moet almal saamskryf aan 'n storie. Ons maak dit op soos ons gaan. Skryf enigiets wat jy dink inpas by die storielyn so ver, en maak 'n wending as jy wil. Kom loer later hoe ander die storie verder gevat het en las weer aan. Kom ons kyk hoe dit gaan.

My Photo
Name:
Location: Pietersburg, Limpopo, South Africa

Ek probeer twee blogs aan die gang hou. Die eerste is Die Herder, wat jou basies dagboek-tipe ding is en waar ek uitwei op dinge wat ons doen en sien. Ons praat oor alles war real is. Op Nimmereindigende Storie probeer ek mense sover kry om te help aan 'n in-situ storie. Ons maak dit op soos ons gaan. Elke persoon kan lees en byskryf en maak met die storie soos hy of sy wil. Dalk draai dit goed uit, dalk is dit kettings en kettings onsamehangende onsin. Kom ons kyk.

Tuesday, July 25, 2006

Hoofstuk 7 (author J. van Dyk)

"Tommie...ou....broer....slet man...waar's jy?!"

Willie hoor die gekekkel & bevuil homself amper. Dan hoor hy die bekende geluid wat Tommie se ou spoel toilet maak as 'n man die verroeste draad hanger ketting trek..."Tommie fokkit!! Rambo is weer los man!" Willie nip nou & daai NTK kersliggie help nie veel in hierdie donker nie...Willie se vuis klem stywer om sy jag/knip mes vas terwyl die sweet van sy wenkbrou begin aftap...

"Hey gabba !" laat hoor Tommie einde ten laaste van hom terwyl hy die sifdraad deur oop skarnier. Willie gryp vir Tommie, skiet in & die geroeste springs slaat die die sifdraad deur toe. "Wuhu..!!" Bliksem die twee op die grond neer toe Willie per ongeluk oor die af-oor hond bliksem. 'Klang - Klang - Klang!!' hoor hulle soos Rambo deur die sif draad probeer boor. 'Klang - Klang - Klang!!'

"Hie hie!" lag Tommie, "Rambo is weer so spuls soos in die ou dae! "Willie skud sy kop terwyl hy 'n Texan tussen sy lippe saampers & iets prewel van : "..sambreel in daai haan se g.." voor hy die fake Zippo met die draak op oopswaai, aanvuur & dan heuglik sy longe vol maak met die 'plain' se rook.

"Tommie, waarom het die hond nie 'n naam nie my gabba?" vra Willie meteens hardop. "China - ek wou hom eers 'Whiskey' noem, maar hy's mos doof, hy gaan mos in elk geval nie hoor as ek hom roep nie, nou gooi ek hom maar met daai lekker ou bruin slipper van my as ek sy kosbak volmaak - jy maak uit van?" "Ja Tjomma, ek maak uit.." laat hoor Willie van hom terwyl hy wonder watse planne vriend Tom vir vanaand het & of hy dalk nie maar moes aanhou Kirplegischtan toe nie...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home